Dagje Bangkok - Reisverslag uit Bang Rak, Thailand van danielenmaartje - WaarBenJij.nu Dagje Bangkok - Reisverslag uit Bang Rak, Thailand van danielenmaartje - WaarBenJij.nu

Dagje Bangkok

09 Januari 2013 | Thailand, Bang Rak

Na een iets wat onrustige nacht (jetlag) zijn we met de overvolle watertaxi naar het royal paleis geweest. Veel pracht en praal gezien in een moordende warmte! Daarna lekker thais gegeten en de grootste liggende boedha Wat pho gezien. Prachtig en imposant beeld! Morgen vertrekken we naar Sukhothai om daar nog meer tempels te bekijken. Hebben wat foto's toegevoegd voor een kleine impressie!!

• 09 Januari 2013 - 12:00

Wilma:

Ziet er allemaal mooi uit!
    Wat een goed en een heel lekker druk straatbeeld
    Mooi he?

• 10 Januari 2013 - 14:13

Marjan:

Leuke foto's! Het is net of ik er niet weg ben geweest.......

• 11 Januari 2013 - 07:51

Wouter:

Ziet er mooi uit! Leuk om over jullie belevenisssen te lezen. Geniet ervan!

• 11 Januari 2013 - 18:00

Ram En Jan:

Hoi Bro & lieve Maartje,

Zo mooie foto's en zo te zien vermaken jullie je prima, geniet ervan en ik (Ram) ben helemaal onder de indruk!!! Hou ervan al dat Aziatische gebeuren en ook de groetjes van de oudjes en ze hebben ook de mooie foto's gezien :) we volgen jullie hierop gezellig!