A day in the sun feels like a BBQ!! - Reisverslag uit Ban Hin Luk Dieo, Thailand van danielenmaartje - WaarBenJij.nu A day in the sun feels like a BBQ!! - Reisverslag uit Ban Hin Luk Dieo, Thailand van danielenmaartje - WaarBenJij.nu

A day in the sun feels like a BBQ!!

22 Januari 2013 | Thailand, Ban Hin Luk Dieo

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke berichtjes, whatsappjes en likes die we krijgen!Super leuk om allemaal te lezen.

Zoals ons vorige, korte verslag al aangaf, zijn wij heerlijk aan het genieten hier op Koh Lanta. We hebben een stenen hutje met rieten dak, met eigen open air badkamer. Snachts slapen we onder een klamboe, die ons beschermt tegen alle muggen, want die zijn er helaas ook...

Maar we mogen absoluut niet klagen in ons hutje aan de zee! 35 graden, zeewater met een temperatuur van ongeveer 25 graden, blauwe lucht en palmbomen. Wat wil een mens nog meer?

Gisteren zijn we, na een volle dag rust te hebben genomen (want het leven is hier best zwaar), op een snorkeltrip geweest naar Koh Nok. Met de speedboot zijn we naar het meest tropische eiland ever geweest (denk azuurblauwe zee en wit zandstrand) waar we voor de kust de meest mooie vissen hebben gezien. Zelfs Nemo!

Vandaag hebben we twee scooters gehuurd en zijn we het eiland gaan verkennen. Jungle, apen en mooie stranden, maar ook het Nationaal Park van Koh Lanta waar we boven op de rotsen genoten hebben van het mooie uitzicht.

We hebben weer wat foto's bijgevoegd, zodat ook jullie met ons mee kunnen genieten :)

• 22 Januari 2013 - 16:53

Brenda:

He Levensgenieters!!!!

Wat een gave foto's zeg, wat zullen jullie lekker uitgerust terug komen.
    Was al erg jaloers, maar met de foto's van jullie (zowat) prive bounty strand.............

Geniet ervan en van elkaar!

Dikke kus van ons

• 22 Januari 2013 - 18:31

Jac En Wilma:

Wat ziet dat er goed uit!!!! Geweldig en al die mooie visjes! Super!
    Dat witte bounty eiland is maar niets hoor, hier is ook alles wit dus dat is ook mooi!Haha!
    Geniet lekker lieverds!
    Jac en Wilma

• 26 Januari 2013 - 07:53

Broer 1:

Supergaaf ! Ik ben jaloers.
    Geniet er maar lekker van
    Liefs van ons